Megrendelésedet sikeresen leadtad!

Nagyon jó döntést hoztál, hálás lehetsz magadnak!
Röviden összefoglalom számodra, mik a következő lépések. Érdemes pár percet szánnod rá, hogy végigolvasd.

Tázló Bence – tulajdonos

Én segítek megoldani a palatetőd gondjait

Talán, mire eddig eljutottál, már láttál videóban vagy megtaláltál a cég weboldalán. Engedd meg mégis, hogy most röviden bemutatkozzak.

Tázló Bence vagyok a GreenQuest Kft. tulajdonosa és ügyvezetője.

Az én tetőfelújításban szerzett, 15 éves tapasztalatom az alapja a PalaProtect márkanév alatt futó, bontás nélküli palatető-felújítási rendszernek. Egy ilyen nagyságrendű dolgot természetesen nem tudnék egyedül működtetni, így számtalan munkatársam segít téged abban, hogy a palatetőd a következő 30-40 évben beázás és sérülés nélkül szolgálja az otthonod kényelmét és biztonságát.

Bármelyik munkatársam fog e folyamatban tevékenykedni veled, az majdnem olyan, mintha én magam lennék ott. Ezzel együtt remélem, hogy a jövőben személyesen is fogunk találkozni.

Mi a következő lépés?

Mivel megrendelted a palatetőd előzetes felmérését, egyszerre két párhuzamos folyamatot indítottál el.

Az első folyamat a törvények által előírt adminisztráció, a második a megrendelt szolgáltatásunk teljesítése. Mindkettőről röviden tájékoztatlak.

Sikeres volt a fizetés?

Erre az oldalra elvileg csak akkor kerülhettél, ha a bankkártyás fizetésed sikeresen lezajlott, azaz a bank visszaigazolta számunkra, hogy a vételár terhelése megtörtént.

A megrendelést visszaigazoló levélben mindezeket a biztonság kedvéért összefoglalva elküldöm. Ebben megtalálod a megrendelésed részletei mellett a bankkártyás fizetés azonosító számát is.

Hol találod a számlát?

Ahogyan a fizetés, úgy a számlázás is automatikusan történik nálunk. A számládat elektronikus formában a szamlazz.hu rendszere hozza létre, és küldi ki Neked e-mailben. 

Többször tapasztaltuk azonban, hogy a számlaértesítőt nem találják az ügyfeleink, hanem a mi e-mail címünkről érkezik, netán a SPAM mappába kerül. Hogy biztosak lehessünk benne, hogy megkapod a számlát, a saját rendszerünkből is meg fogod kapni külön e-mailben, arról az e-mail címről, amelyikről eddig is kaptad a leveleinket.

A két számla ugyanaz, csak szeretném elkerülni, hogy bármi technikai hiba miatt ne jusson el hozzád a fizetést igazoló dokumentum.

Hogyan mérjük fel a tetőt?

Attól függően, hogy földrajzilag hol van a felmérendő tető, kolléganőm a területen dolgozó értékesítőnknek jelzi az igényedet, és átadja az elérhetőségeidet (név, cím, telefonszám, e-mail cím).

A munkatársunk fog keresni időpontegyeztetés miatt, hogy a Neked legjobban megfelelő időpontban menjen ki hozzád.

Megértjük, hogy sokan nem vesznek fel ismeretlen számról érkező hívásokat, így mielőtt a felmérést végző kollégánk felhívna, e-mailben el fogjuk küldeni számodra a nevét és telefonszámát. Arra kérlek, hogy ezt mentsd el a telefonodba, hogy a hívás során már tudd, milyen ügyben és ki keres.

Fontos, hogy a felmérés során nem kell az épületbe bemennünk, az előzetes felmérés külső felmérés! Nem megy fel senki a tetőtérbe, nem támaszt létrát a ház falához kívülről sem, így semmilyen előkészületet a részedről a felmérés nem igényel.

Hogyan kapod meg a felmérés eredményét?

Lényeges, hogy bár a palatetők bontás nélküli felújításával foglalkozunk, amit csak lehet digitálisan oldunk meg. Így az elkészült felmérést is e-mailben küldjük ki számodra.

A felmérésünk egy olyan áttekintést biztosít számodra, ami alapján már felelősséggel tudsz dönteni arról, hogy mikor, milyen további lépéseket érdemes megtenned, és mi kell ahhoz, hogy sok évtizedre elfelejthesd a tetőddel való foglalkozást.

A felmérés része egy olyan javaslat is, ami ha nem is forintra pontosan, de nagyságrendileg megmutatja, mennyiért tudnál ma egy végleges és kiváló minőségű teljes palatető-felújítást elvégeztetni. Ezt mi “indikatív” ajánlatnak hívjuk.

Amennyiben 15 percen belül nem kapod meg a megrendelést visszaigazoló levelet, kérlek nézd meg az alábbiakat:

Spam

Bár a magunk részéről mindent megteszünk, hogy az e-mailjeink biztonságosak legyenek, mégis ritkán előfordulhat, hogy levelünk a SPAM mappádba kerül.
Ezt elkerülheted, ha a paladoktor@palaprotect.hu címet beteszed a biztonságos küldők közé.
Ha a SPAM mappában találnád meg a levelünket, jelöld meg, hogy "nem spam", így a jövőben már nem kell majd keresgélned.

Promóciók

Ha Gmail rendszert használsz és nem kapcsoltad még ki a fülek használatát, akkor lehet, hogy a levelünk a "Promóciók", "Frissítések" vagy "Közösségi" mappába, fülre kerül. Mivel általában ezekben a gyűjtőmappákban sokkal több e-mail sorakozik, azt javasoljuk, hogy a levelünket húzd át az "Elsődleges" fülre, így a jövőben is oda fogja tenni a Gmail.

Egyéb hiba

Ha sem a SPAM, sem a többi említett mappában nem találod a levelünket, az a leggyakrabban elírás következménye. A gép okosnak látszik, de butábban képes viselkedni, mint egy alsós kisdiák. Nem ismeri fel az e-mail címedet, ha akár egyetlen karakter is hibásan szerepel benne. Ha 10-15 percen belül nem érkezne meg a csekklistád, akkor írj egy rövid e-mailt a paladoktor@palaprotect.hu címre, és megoldjuk, hogy megkapd ezt a sok pénzt és bosszúságot megtakarító anyagot.

Ez a weboldal Sütiket használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Részletek: Adatvédelmi Tájékoztató